⛔️Ops. denne side er kun relevant
for investorer 💶

For kontekstens skyld: Dette er ikke investeringer til vinduespudserfirmaer, dette er finansiering fra vinduespudserfirmaer.

Vil du lave NO-Cure-No-Pay investeringer?

Du har sikkert forsikring på dit hus, og du værner sandsynligvis mere om dine investeringer end om dit hus. Men på dette område har du ingen forsikring.

Resume 📃

Som du hører på videoen ovenfor, har grundlæggerne af Vinduespudserskolen selv brugt vinduespudsning til at finansiere millionbeløb i kapitaltunge SAAS high-risk high-reward startups, som har været svære at tiltrække ekstern kapital til. Du kender det sikkert også selv som investor: et lovende projekt melder sig, men risikoen er for høj, så du er ude. Netop derfor har vi med vores Investorforsikring muliggjort, at du kan være inde med markant nedsat risiko!

Processen er core simpel ⚡️

1️⃣ Lad os antage, at du vil investere 1 million i et startup. Du tegner sammen med founder-teamet en Investorforsikring.

2️⃣ Udfald 1: Projektet går vellykket efter planen og du er glad 😃

4️⃣ Udfald 2: Projekterne går ikke efter planen, og du er skuffet 😕 Men her træder Investorforsikringen til, som inkluderer "at såfremt startup går konkurs, så tager vi over og bygger en abonnementsforretning med dem inden for vores branche."

5️⃣ Du vil nu begynde at få tilbagebetalt 1 million fra det nyetablerede vinduespudserfirma. Afhængigt af aftalerammer vil du nu få 50% af omsætningen fra vinduespudserfirmaet tilbagebetalt månedligt.

6️⃣ Lad os antage at der nu er gået 24 mdr. og du har fået 1 million tilbage og du er nu glad igen 😃

Highlighted fordele for dig som investor 🔦

✅ Du får et ekstra commitment fra foundere, som skal tage action hvis det går galt

✅ Dine penge er ikke tabt såfremt noget går galt

✅ Du har mulighed for at ændre din risikoprofil ifa. hvilke investeringer du tager ind

Highlighted fordele for din(e) founder(e) investor 🔦

✅ Mulighed for at få kapital de ellers ikke ville have adgang til

✅ Bliver hjulpet økonomisk godt videre, hvis deres egentlige startup går galt

✅ Lærer at bygge et abonnementsfirma fra bunden med a-z rådgivning

✅ Kommer til at deltage i et fedt community fremfor kun en kedelig konkurs

✅ Vi hjælper med medarbejder indkørsel, således at dine foundere kan trække sig fra driften og beholde firmaet i mange år

Hvorfor vinduespudsning? 🏡

🎉 Blue ocean

🎉 Vinduespudsning abonnementer har den højeste LTV

🎉 Koster og kræver ikke meget andet end et transportmiddel og viden, at lave en god forretning

🎉 Høj margin

🎉 Lav risiko

🎉 Med strategisk data fra hundredvis af elever tør vi med præcision at sige, hvad der skal til for at skabe et økonomisk solidt fundament i branchen.

🎉 Time is money, og i dette tilfælde... Dine penge.

Hvad er skolens forretningsmæssige gevinst?💰

De uopmærksomme kunne undre sig over, hvorfor vi driver en skole, hvor elever genererer større overskud end skolen. Har du set videoen ovenover, så har du måske bemærket, at vi har en anden risikoprofil, og det er netop tiltag som dette, vi udnytter for at skabe en god forretning for andre og samtidig styrke vores egen. Vi har en long term tilgang, og hvis der ønskes adgang til den værdi, vi bringer, ønsker vi mest af alt en equity stake i din investering. Så det er vel et spørgsmål om tid, før vi rammer den helt rigtige investering?

Hvis du ikke er en white label investor, ønsker vi også at godkende via følgende:

Pitch Deck, Charts & KPIs, FS-Annual, FS-Month, Revenue streams, GOGS, SG & A, WK + CAPEX, Funding - Equity Rounds Estimation Funding

Vil du høre mere? 🤔

Lad os lære hinanden at kende på et uforpligtende møde, som du kan booke ved at finde tid i vores kalender her